Metsämarjat maailmalle - miten ja millaisina?

Mikkelissä 15.11.2019 järjestettävässä seminaarissa on tarjolla uusinta tietoa luonnonmarjojen markkinoista, trendeistä ja teknologioista.

Villit, puhtaat luonnonmarjamme ovat maailmalla arvostettuja ja niillä on kysyntää. Jalostuksen tuoma arvonnousu pitäisi saada jäämään kotimaahan. Millaisia tuotteita maailmalle halutaan ja miten niitä tuotetaan? Tule mukaan kuulemaan uusinta tietoa markkinoista, trendeistä ja teknologioista sekä innovoimaan uutta asiantuntijoiden kanssa! Business Finlandin vientikatsauksesta ja VTT:n Luonnontuote ja innovaatio -työpajasta koostuva päivä on suunnattu luonnontuote- ja elintarvikealan yrityksille ja toimijoille.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Business Finland, VTT, Arktiset Aromit ry:n Luonnosta kestävästi ja vastuullisesti -hanke sekä Luonnonvarakeskuksen, Luomuinstituutin ja Helsingin yliopiston Ruralia-instituutin Lähde luomun matkaan -hanke. Tilaisuus on osallistujille maksuton, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista oheisesta linkistä. Voit osallistua aamu- tai iltapäivään tai molempiin.

Ilmoittautuminen tästä.

Metsämarjat maailmalle – miten ja millaisina?

Mikkelin yliopistokeskuksen auditorio (Lönnrotinkatu 5, Mikkeli), perjantai 15.11.2019 klo 9.00 – 15.30

Ohjelma (pdf)
9.00 – 9.30 Ilmoittautuminen ja tervetuliaistarjoilu

9.30 – 9.40 Maailman parhaat marjat markkinoille, luomuna? Toiminnanjohtaja Birgitta Partanen, Arktiset Aromit ry