PERUTTU: 25 vuotta koulutuksen arviointia - Save the date!

TILAISUUS ON PERUTTU – Vallitsevan koronatilanteen vuoksi 26. lokakuuta 2021 suunniteltu 25-vuotisjuhlatilaisuus on päätetty siirtää tulevaisuuteen.

Seuraamme aluehallintoviraston ja yliopiston ohjeistuksia ja toivomme, että voimme niiden salliessa juhlia turvallisesti Helsingin yliopiston Koulutuksen arviointikeskus HEAn pitkää taivalta ja järjestää mielenkiintoisen ja antoisan tilaisuuden, jossa myös läsnäolo paikan päällä olisi mahdollista.

Tiedotamme juhlan uudesta ajankohdasta myöhemmin erikseen.

TILAISUUS PERUTTU! Kutsumme kaikki koulutuksen arvioinnista ja kehittämisestä kiinnostuneet mukaan seminaariin juhlistamaan Koulutuksen arviointikeskus HEAn 25-vuotista taivalta 26. lokakuuta 2021.

Iltapäivän aikana Koulutuksen arviointikeskuksen asiantuntijat esittelevät tuloksia vuosien varrelta muun muassa oppimaan oppimisen, koulun johtamisen, erityispedagogiikan ja arviointiosaamisen kehittämisen tutkimushankkeista. Lisäksi tarjotaan uutta tutkimustietoa esimerkiksi koronan vaikutuksista suomalaiseen perusopetukseen.

Seminaarin yhteydessä julkistetaan kirja “Oppimaan oppiminen Helsingissä. Pitkittäistutkimus ensimmäiseltä luokalta toiselle asteelle”.

Tervetuloa mukaan!

Juhlaterveisin,