StratKIT-hanke järjestää: Itämeren alueen etäkonferenssi kestävistä julkisista ruokapalveluista 24.11.2020

StratKIT-hankkeen järjestyksessään toinen kansainvälinen konferenssi järjestetään tiistaina 24.11.2020 verkkotilaisuutena otsikolla “Sustainability in Public Procurement and Catering Services: Challenges and solutions for rethingking organics, GPP and food waste”

Tilaisuus kokoaa yhteen julkisten ruokapalveluiden parissa toimivia tahoja pääasiassa Itämeren alueelta, mutta myös muualta tulevat osallistujat ovat tervetulleita. Etäkonferenssi on suunnattu julkisten ruokapalvelujen edustajille, julkisia hankintoja tekeville tahoille, viranomaisille, tavarantoimittajille, asiakkaille sekä muille asiasta kiinnostuneille. Tapahtumassa kuullaan esityksiä julkisten ruokapalveluiden nykytilanteesta, kehityskuluista ja haasteista koko Itämeren alueella sekä mietitään niihin yhdessä ratkaisuja.

TERVETULOA mukaan kuulemaan ja keskustelemaan sekä kehittämään julkisista ruokapalveluista yhä kestävämpiä! Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla osallistumislinkki ennen konferenssia. Tilaisuus on maksuton.

Päivä: 24.11.2020
Aika: 13.00 – 16.10
(Suomen aikaa)
Sijainti: Zoom