Puigdemont puhuu sosiaalisesta mediasta ja Kataloniasta

Katalonian syrjäytetty aluejohtaja Carles Puigdemont pitää julkisen esitelmän Helsingin yliopistossa perjantaina 23. maaliskuuta.

Carles Puigdemont tutustuu torstaina alkavan vierailunsa aikana muun muassa Suomen eduskuntaan eduskunnan Katalonia -ystävyysryhmän kutsumana ja pitää perjantaina julkisen luennon Helsingin yliopistolla.  Puigdemont puhuu sosiaalisista verkostoista globaalissa maailmassa, jossa digitaaliset valtiot ovat yhtenä avaintekijänä.

- Teema valikoitui siksi että se on hyödyllinen leikkauskohta maailmanpolitiikan ja viestinnän yhteisissä uusissa ohjelmissa, kertoo maailmanpolitiikan professori Teivo Teivainen.

Puigdemontin esikunta on ollut vierailun tiimoilta Teivaiseen yhteydessä, koska maailmanpolitiikan professori on kommentoinut Katalonian tilannetta medioissa.

Tilaisuus järjestetään 23.3. kello 10 Helsingin yliopiston päärakennuksessa, luentosali 1:ssä. Tapahtuma on englanninkielinen ja sitä moderoi Teivainen. Yleisöllä on mahdollisuus osallistua keskusteluun. Tilaisuus myös striimataan ja sitä voi seurata verkossa.

Lisätiedot:
Teivo Teivainen