Osuustoimintatutkijoiden kokoontumisajot -webinaari 27.8.2021

Ruralia järjestää osuustoimintatutkijoille elokuussa webinaarin, jossa on luvassa ohjattua vapaamuotoista tutustumista, verkostoitumista ja kiinnostavia alustajia.

Ruralian osuustoimintaväki uskoo, että koska emme ole pystyneet tapaamaan kasvokkain yli vuoteen, niin tällaiselle rennolle etätapaamiselle on kysyntää ja tarvetta. On aika taas esittäytyä, jakaa tietoa kuulumisista ja projekteista sekä tietysti kuunnella myös muutamaa mielenkiintoista osuustoimintaa sivuavaa esitystä.

Luvassa on sekä ohjattua vapaamuotoista tutustumista ja verkostoitumista että kiinnostavia alustajia. Webinaarin alustajina kuullaan muun muassa professori Ville Pönkää Helsingin yliopistosta ja vuorineuvos Taavi Heikkilää Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulusta.

(Ohjelma pdf-tiedostona)

13.00    Avaus, esittäytymiset ja ohjattua keskustelua
              Pekka Hytinkoski, Helsingin yliopisto, Ruralia-instituutti

14.00    Tutkimushanke:  Osuuskuntien haasteet ja mahdollisuudet globalisoituvassa maailmassa – alustus ja
               keskustelua
              Professori Ville Pönkä, Helsingin yliopisto

14.30    Tauko

14.45    EIR-roolin mahdollisuuksia – alustus ja keskustelua
              Vuorineuvos Taavi Heikkilä, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu

15.15    HY:n kestävän kehityksen ja osuustoiminnan uusi yliopistotutkija esittäytyy
              KTT, DI Taneli Vaskelainen, Helsingin yliopisto, Ruralia-instituutti

15.30 - 16.00
              Puheenvuoro (vahvistetaan myöhemmin)
              OTT Hagen Henrÿ

Webinaari on maksuton ja se on tarkoitettu kaikille osuustoiminnasta, osuuskunnista ja keskinäisistä yrityksistä kiinnostuneille.

Tilaisuutta tukee Osuustoimintakeskus Pellervon Hannes Gebhardin rahasto.

Ilmoittautuminen

Sähköinen ilmoittautuminen on sulkeutunut. Mikäli vielä haluat mukaan webinaariin, ota yhteyttä Tytti Kléniin, yhteystiedot alla.

Ainoastaan etukäteen ilmoittautuneille lähetetään webinaarin zoom-linkki kokousaamuna klo 12 mennessä.

Tavataan siis elokuun lopulla etänä – ja toivottavasti viimeistään keväällä 2022 taas kasvokkain!

Lisätietoja webinaarista

Tytti Klén, koulutussuunnittelija