Tutustu HYPEn ajankohtaiseen tutkimukseen

Lue Yliopistopedagogiikan keskuksen (HYPE) uusimmat tutkimusuutiset korkeakoulutuksen oppimisesta, hyvinvoinnista ja opetuksesta. Keskus organisoi keväällä HYPE's research talks -tilaisuuden, jonka tavoitteena oli jakaa tietoa yliopistopedagogiikan uusista tutkimuksista yliopistolla.
HYPE'S RESEARCH BRIEF KEVÄT 2022

Tutkimuskooste esittelee keskuksen viimeisimmät tutkimukset, jotka on julkaistu vertaisarvioiduissa julkaisuissa. Julkaisujen yksityiskohdat näkyvät kohokohtien jälkeen. Lisätietoja tutkimuksista ja tuloksista saa artikkeleissa mainituilta vastuullisilta tutkijoilta.

HYPE RESEARCH TALKS (7.4.)

Tilaisuuden tavoitteena oli jakaa tietoa yliopistopedagogiikan uusista tutkimuksista yliopistolla.

Ohjelma:

Tilaisuuden juontajana professori Auli Toom

Kristiina Räihä, Henna Asikainen, Nina Katajavuori, Kimmo Vehkalahti ja Minna Huotilainen
Psychological Flexibility and Study Skills Training to Reduce Students' Stress:
Effects of an Online-Course

Anna Parpala ja Päivi Virtanen
Teacher educators’ approaches to teaching in relation to teaching-research Nexus

Neea Heinonen, Nina Katajavuori ja Ilona Södervik
Yliopisto-opettajien tilannekohtaisen asiantuntijahavainnointikyvyn (professional vision) kehittyminen pedagogisen koulutuksen tukemana – silmänliiketutkimus

Kirsi Pyhältö
Doctoral supervision’s competences and engagement in supervisory development

Tarja Tuononen ja Heidi Hyytinen