Hae harjoittelijaksi Urbariaan

Harjoittelu tarjoaa monipuolisia työtehtäviä mm. tiedeviestinnässä. Astu näköalapaikkalle seuraamaan kaupunkitutkimuksen kentän ajankohtaisimpia tapahtumia!

Kaupunkitutkimusinstituutti Urbaria on Helsingin yliopiston monitieteellinen tutkijaverkosto. Urbarian tehtävänä on mm. kehittää Helsingin yliopiston kaupunkitutkimusta ja yhteistyötä kaupunkien, Aalto yliopiston ja muiden sidosryhmien kanssa. Urbaria edistää aktiivisesti myös kaupunkitutkimuksen yhteiskunnallista vaikuttavuutta.

Etsimme Urbariaan osa-aikaista (60%) korkeakouluharjoittelijaa.

Harjoittelijana työtehtäviisi kuuluu:

• Urbarian viestintä, kuten verkkosivujen päivittäminen ja uutisartikkeleiden kirjoittaminen,
  • erilaisten webinaarien järjestäminen,
  • osallistuminen sidosryhmätoimintaan ja
  • osallistuminen Urbarian toiminnan kehittämiseen ja koordinointiin.

Harjoittelu toimii oivallisena näköalapaikkana kaupunkitutkimuksen kentän ajankohtaisiin tapahtumiin. Harjoittelijana toimit osana työyhteisöä ja sinulla on mahdollisuus osallistua aktiivisesti erilaisiin työvaiheisiin yhdessä Urbarian johtajan ja koordinaattorin kanssa.

Harjoittelun menestyksekäs hoitaminen edellyttää kiinnostusta kaupunkiteemoihin, soveltuvaa korkeakoulutusta, tietoteknisiä valmiuksia, järjestelykykyä, vuorovaikutustaitoja, sekä hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Harjoittelu mahdollistaa itsenäisen työskentelyn ja joustavat työajat. Helsingin yliopistossa työskennellään COVID-19 rajoitusten ja suositusten mukaisesti etänä. Kokemus viestinnästä katsotaan hakijan eduksi.

Ajoitus:

joulu- huhtikuu 2020 (5 kk), myös aikaisempi aloitus mahdollinen. Harjoittelun tarkka kesto ja ajankohta sovitaan yhdessä hakijan kanssa.

Palkkaus:

Osa-aikatyön 60% palkkauksen perusteena käytetään 1500e /kk (kokoaikatyö). Yliopiston myöntämää harjoittelutukea (voucher) ei edellytetä eikä käytetä rekrytoinnissa.

Hakemukset:

Pyydämme tehtävästä kiinnostuneita lähettämään lyhyen hakemuksen ja ansioluettelon yhtenä pdf-tiedostona viimeistään osoitteeseen urbaria@helsinki.fi

Haku päättyy su 15.11.2020 tai sopivan hakijan löydyttyä.

Lisätietoa Kaupunkitutkimusinstituutista löydät:

Lisätietoja harjoittelusta voit tiedustella Urbarian koordinaattori Iiris Koivulehdolta iiris.koivulehto@helsinki.fi.