Luonnontuotealan tutkimusseminaari Mikkelissä 8.11.2022

Helsingin yliopiston ja Luonnonvarakeskuksen yhteistyökumppaneineen järjestämään luonnontuotealan tutkimusseminaariin toivotaan vielä vapaamuotoisia ohjelmaehdotuksia pääteemoihin liittyvistä tutkimushankkeista ja niiden tuloksista. Ehdotuksia on jo kertynyt hyvä joukko, mutta ohjelmaan mahtuu vielä esityksiä!

Luonnontuotealan tutkimusseminaari Mikkelissä 8.11.2022

Paikka: Etelä-Savon ammattiopiston auditorio, Otavankatu 4
Ohjelma julkistetaan seminaariesitysten valinnan jälkeen.
Esite (pdf)

Seminaarin ohjelmaan pyydetään lähettämään vapaamuotoisia ehdotuksia 22.9.2022 mennessä tapahtuman pääteemoihin liittyvien tutkimushankkeiden ja -tulosten esittelyistä. Ehdotuksia on jo kertynyt hyvä joukko, mutta ohjelmaan vielä mahtuu esityksiä! Toivottavasti voitte jakaa tietoa tapahtumasta verkostoissanne ja organisaatiossanne.

Helsingin yliopiston ja Luonnonvarakeskuksen yhteistyökumppaneineen järjestämän tutkimusseminaarin pääteemoina ovat:

• Ekologisen mallintamisen ja viljelyn hyödyt luonnontuotealan raaka-ainehankinnassa
  • Luonnontuotteiden lisäarvo ja uudet mahdollisuudet arvoketjuissa

Suullisten esitysten lisäksi tutkimusta on mahdollista esitellä myös posterilla. Seminaarin pääkielenä on suomi, mutta osa esityksistä ja postereista voi olla myös englanniksi.

Tutkimusseminaarin jatkoksi Mikkelissä järjestetään valtakunnalliset Luonnontuotepäivät (seminaari ja retkeily) 9.-10.11.2022.

Lisätiedot ja ohjelmaehdotukset:
Juha Rutanen, Helsingin yliopisto Ruralia-instituutti