Perinteiset avoimen iltamat nyt webinaarina 18.8.2020

Avoimen iltamat on maksuton ja kaikille avoin tapahtuma, jossa esitellään avoimen korkeakoulutuksen mahdollisuuksia Etelä-Pohjanmaalla. Illassa työpsykologi Liisa Uusitalo-Arola luennoi otsikolla "Oletko kyllästynyt – mahtavaa! Askelia elämäniloon"

Etelä-Pohjanmaan alueen avointen yliopistojen toimijat sekä SeAMK Avoin AMK järjestävät perinteiset Avoimen iltamat-tapahtuman - tällä kertaa webinaarina. Tapahtuman pääpuhujana on työpsykologi, psykoterapeutti, kouluttaja, tietokirjailija, yrittäjä Liisa Uusitalo-Arola. Tilaisuuden juontaa Helsingin yliopiston Ruralia-instituutin johtaja Sami Kurki. Tapahtuma järjestetään webinaarina tiistaina 18.8.2020 klo 18.00. Webinaarin kesto on noin tunti. Webinaariin osallistuminen on helppoa ja se onnistuu vaikka jokaisen kotisohvalta.

Ilmoittaudu webinaariin linkin kautta https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/106030/lomake.html

Katso koonti alueen avoimesta opintotarjonnasta lukuvuodelle 2020-2021
Koonti PDF

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Etelä-Pohjanmaan alueen avointen yliopistojen toimijat sekä SeAMK Avoin AMK.

Työpsykologi Liisa Uusitalo-Arola. Kuva: Marina Gargi