Kutsu kevään 2021 YO- juhlaan la 5.6. 2021

Kevään ylioppilaita juhlitaan lauantaina Helsingin normaalilyseon juhlasalissa klo 10.00 - 12.00.
Ylioppilaskokelaat tulevat paikalle jo klo 9.30.

Hyvät kevään ylioppilaat ja heidän läheisensä,

Lämpimät onnittelut ylioppilastutkinnosta – olemme ylpeitä teistä kaikista! Olette venyneet vaikeissa olosuhteissa hienosti.

Vietämme ylioppilasjuhlaa lauantaina 5.6. 2021 klo 10.00 – 12.00 lukiomme kauniissa juhlasalissa. Pandemiaan liittyvien rajoitusten vuoksi voimme kutsua juhlatilaisuuteen vain kevään ylioppilaat ja heidän ikäluokkansa. Kutsuttuja on yhteensä noin sata ja esimerkiksi opettajat ryhmänohjaajia lukuun ottamatta seuraavat juhlaa streamattuna. Koronaturvallisuuden vahvistamiseksi olemme varanneet saliin tehokkaat ilmanpuhdistimet. Koulumme sisätiloissa käytetään maskeja ja huolehditaan hygieniasta sekä turvaväleistä.

Juhla striimataan koteihin ja toivomme, että pääsette juhlatunnelmaan etäyhteyden avulla. Linkki YO- juhlan seuraamista varten on lähetetty opiskelijoille Wilman kautta perjantaina 4.6.

KENRAALIHARJOITUKSET perjantaina 4.6. 2021

• Klo 14.00 ylioppilaille tarjotaan mahdollisuus ottaa yksityiskuvia ja ryhmäkuva. Tähän liittyen valokuvaaja on lähettänyt ylioppilaille ilmoittautumislinkin, jonka saa tarvittaessa myös ryhmänohjaajalta. Huomioithan juhlavan pukeutumisen valokuvausta varten.
  • Muista ottaa YO- lakki mukaan perjantaina
  • klo 15.00 alkaen harjoittelemme juhlan käytänteitä.
  • Kotona tai muissa yksityisissä tiloissa järjestettävät kevään ja kesän valmistujaisjuhlat on hyvä järjestää ensisijaisesti ulkotiloissa ja voimassa olevia yksityistilaisuuksien henkilömääräsuosituksia sekä muita tilaisuuksien turvallisesta järjestämisestä annettuja ohjeita noudattaen.

On ilo saada juhlia teitä!

Ystävällisin terveisin

Marja Honkaheimo                Kati Mikkola, Salla Rahila,