Kasvatusfilosofian tutkimusseminaari kokoontuu Helsingin yliopiston kasvatustieteellisessä tiedekunnassa 11.11.2021

Kasvatusfilosofian tutkija Jane Gatley Birminghamin yliopistosta puhuu seminaarissa otsikolla: "What is education and what do we want it to be? An exploration of conceptual analysis in philosophy of education."

Aika: Torstai 11.11.2021 klo 16:00 -18:00 (EET)

Seminaari on pääasiassa tarkoitettu tutkijoille, jotka työskentelevät kasvatusfilosofian teemojen parissa helsingin yliopistossa, mutta myös tutkijat toisista yliopistoista ovat tervetulleita osallistumaan.

Lisäinformaatiota ja seminaarin zoom -linkin voi kysyä Anniina Leiviskältä (anniina.leiviska@helsinki.fi).