Cicero Learning mukana Suomi Areenassa

Suomi Areena järjestetään 15-19.7.2019 Porissa. Cicero Learning on mukana tiistaina 16.7. klo 14.30-15.30 Eetunaukion lavalla järjestettävässä Soivassa Oppimistuokiossa!

Tilaisuudessa tutkimusjohtaja Mari Tervaniemi, kasvatustieteen professori ja aivotutkija Minna Huotilainen, musiikkikasvatuksen apulaisprofessori Suvi Saarikallio ja dosentti Osmo Pekonen keskustelevat oppimismotivaatiosta, oppiainerajat ylittävästä opetuksesta ja toiminnallisesta oppimisesta sekä taiteen osallistavasta vaikutuksesta. Asiantuntijakeskustelun lisäksi musiikkipedagogi Annina Rintakumpu ohjaa toiminnallisen musiikkituokion, jossa harjoitellaan yhdessä matematiikkaa ja kieliä. Lavalle saapuu porilaisia esikoululaisia näyttämään mallia ja yleisöstäkin voi olla mukana!

Suomi Areenaan osallistuu runsas joukko Helsingin yliopiston tutkijoita. Löydät tarkemmat tiedot listattuna täältä .