Humanistinen vaalipaneeli

Miten humanistisia arvoja ja tutkimusta saataisiin edistettyä yhteiskunnassa? Miltä humanistinen tiede- ja koulutuspolitiikka näyttää seuraavalla hallituskaudella? Kuinka edistetään opiskelijoiden hyvinvointia? Entä kuinka torjutaan aikamme suurin haaste, ilmastonmuutos?

Tervetuloa humanistiseen vaalipaneeliin kuuntelemaan ja haastamaan eduskuntavaaliehdokkaita tiedepolitiikasta, opiskelijoiden hyvinvoinnista ja humanismin asemasta yhteiskunnasta keskiviikkona 3.4. Metsätaloon (Unioninkatu 40) klo 17-19. Tilaisuus järjestetään salissa numero 1. Tilaisuus on mahdollista nähdä myös suorana striimauksena.

Olohuonetentin järjestävät Helsingin yliopiston humanistinen tiedekunta ja humanistiopiskelijoiden tiedekuntajärjestö Humanisticum ry! Paneelin teemoja ovat humanismi, tiede ja opiskelijoiden hyvinvointi.

Tilaisuuden juontavat Humanisticumin työelämävastaavat Vuokko Schoultz ja Tuomas Harju.

Paneeliin osallistuvat:

Outi Alanko-Kahiluoto (vihr.)
Tuomas Nevanlinna (vas.)
Ahto Apajalahti (pir.)
Elisa Gebhard (sd.)
Lotta Backlund (kok.)
Tiera Laitinen (ps.)
Antti Siika-Aho (kesk.)
Tanja Närhi (kd.)

Tiedekunta tarjoaa ennen tilaisuutta pullakahvit, tulethan siis ajoissa paikalle!

Tilaisuuden avaa humanistisen tiedekunnan dekaani Pirjo Hiidenmaa tervetuliaissanoilla.

Lämpimästi tervetuloa!

Ota yhteyttä: