Keskustelutilaisuus: Trump vs Biden 2020: Mitä Pohjois-Amerikan tutkimus tarjoaa vaalikeskusteluun?

Suomen Yhdysvaltain tutkimuksen seura (FASA), Pohjois-Amerikan tutkimuksen John Morton -keskus ja Helsingin yliopiston Pohjois-Amerikan tutkimuksen aineryhmä järjestävät avoimen keskustelutilaisuuden "Trump vs Biden 2020: Mitä Pohjois-Amerikan tutkimus tarjoaa vaalikeskusteluun?" perjantaina 22.1.2021 klo 14–15.30.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan vuoden 2020 Yhdysvaltain vaaleista ja kuulemaan tutkijoiden näkemyksiä siitä, mitä annettavaa Pohjois-Amerikan tutkimuksella on julkiseen keskusteluun tilanteessa, jossa politiikka ei tunnu seuraavan tavanomaisia sääntöjä.

Keskustelussa mukana:

• Yliopistonlehtori Rani-Henrik Andersson (Helsingin yliopisto, Pohjois-Amerikan tutkimus)
  • Akatemiatutkija Outi Hakola (Helsingin yliopisto, Kulttuurien tutkimuksen osasto)
  • Professori Benita Heiskanen (Turun yliopisto, Pohjois-Amerikan tutkimuksen John Morton -keskus)
  • Professori Mikko Saikku (Helsingin yliopisto, Pohjois-Amerikan tutkimus)

Tilaisuus järjestetään Zoomissa ja on ilmainen, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen. Toivomme ilmoittautumisia 21.1.2021 mennessä.