Uudistuva maatalous-seminaari Seinäjoella 9.4.2019

Alkuvuodesta julkaistiin paljon julkisuutta saanut maatalouden kannattavuusselvitys, jonka tekijä Reijo Karhinen tulee nyt Seinäjoelle esittelemään näkemyksiään maatalouden kannattavuuden parantamisen keinoista tulevaisuudessa.

Tervetuloa Uudistuva maatalous -seminaariin Seinäjoelle 9.4.2019 klo 12.15-16.15! Seminaarin pääpuhujaksi saapuu maatalouden kannattavuusselvityksen tekijä Reijo Karhinen. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan!

Karhinen on OP-ryhmän entinen pääjohtaja ja Valtion kehitysyhtiö Vaken hallituksen puheenjohtaja. Maatalousyrityksen talousjohtamisen haasteista ja mahdollisuuksista seminaarissa kertoo johtaja Jaakko Kohtala, A-Tuottajat Atria Sika. Lisäksi seminaarissa kuullaan muun muassa Nurmoon rakenteilla olevasta biokaasulaitoksesta, jota tulee esittelemään Nurmon Bioenergia Oy:n hallituksen puheenjohtaja Jyrki Heilä. Maatalousyrittäjä, Käytännön maamiehen ohrakilpailun voittaja 2018 Kari Alasaari Lapualta kertoo täsmäviljelyn tarjoamista mahdollisuuksista nyt ja tulevaisuudessa.

Lisäksi seminaarissa tutustutaan innovatiiviseen maatalousalan yritykseen. Tilaisuus on suunnattu erityisesti alkutuottajille ja muille aiheesta kiinnostuneille mm. alan opettajille, kehittäjille, viranomaisille ja tutkijoille sekä alan opiskelijoille. Seminaari on maksuton.

Ilmoittautuminen seminaariin 4.4.2019 mennessä alla olevan linkin kautta:

AIKA Tiistai 9.4.2019 klo 12.15–16.15
PAIKKA Kampustalon auditorio C0062, Kalevankatu 35 (Kampustalo) Seinäjoki