Lukemista Ruralia-lehden täydeltä!

Tuoreen Ruralia-lehden teemana on kaikenlainen yrittäjyys - sellaisena kuin sitä Ruraliassa tutkitaan ja kehitetään.

Ruralia-lehti 2/2021 kertoo tuoreimmat tutkimus- ja kehittämisuutiset Ruraliasta. Yrittäjyyden teemasta kirjoittavat muun muassa Taneli Vaskelainen, Silvia Gaiani, Merja Lähdesmäki, Pekka Hytinkoski ja Venla Siltovuori. Pääkirjoituksessa Torsti Hyyryläinen pohtii, mikä merkitys paikallisuudella ja mittakaavalla on ympäristöllisesti, taloudellisesti ja sosiaalisesti kestävissä ratkaisuissa?

Yrjö Maunu Sprengtportenin persoonaa on tutkittu kestävää kansainvälistä historiamatkailua kehittävässä hankeessa ja luonnontuotealan opettajille tarjotaan korkeakoulutasoista täydennyskoulutusta Ruralian koordinoimassa hankkeessa. Kirjoittajavieraana lehdessä on tällä kertaa yliopistonlehtori, varadekaani Janna Pietikäinen maatalous-metsätieteellisestä tiedekunnasta.

Luen lisää näistä ja muistakin ajankohtaisista asioista: Ruralia 2/2021