Oktoberfest 21.10. – tervetuloa mukaan!

Tervetuloa Helsingin yliopiston bio- ja ympäristötieteellisen tiedekunnan perinteisille Oktoberfesteille 21.10.2021 klo 17–19! Teemana on: Täältä tullaan, tiede!

Tule mukaan kuulemaan mikä on tieteen rooli yhteiskunnassa!

Bio- ja ympäristötieteellinen tiedekunta kutsuu jälleen henkilöstönsä, alumnit ja ystävät sekä   yhteistyökumppaninsa iloiseen Oktoberfest-juhlaan, joka järjestetään hybriditilaisuutena Tiedekulmasta (Yliopistonkatu 4) käsin torstaina 21.10. klo 17 alkaen. Tilaisuuteen voit osallistua paikan päällä tai striimin kautta.

Perinteisen Oktoberfestin ohjelma keskittyy tieteen rooliin yhteiskunnassa ja päätöksenteossa. Tiedossa on mm.

• tutkijoiden 'räjähtäviä' pecha-kucha -esityksiä
  • vilkas paneelikeskustelu, aiheena tieteen ja yhteiskunna vuoropuhelu
  • palkintojenjako - paras tiedeartikkeli ja vuoden vaikuttaja

Paikalla ovat dekaani  Jaakko Kangasjärvi, tutkija Tuomas Aivelo, johtaja Riikka Heikinheimo, Elinkeinoelämän keskusliitto, kansanedustaja Atte Harjanne (Vihreät), neurobiologian professori Kai Kaila, tutkimusasemien johtaja Jouni Heiskanen ja monta muuta.

Musikillisesta annista vastaa Miika Vintturi jazz/soul trio. Lisäksi englanniksi esiintyy stand-up -koomikko Skotlannista, Ray Zambino.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja: Atte Korhola ja Ragna Rönnholm