Lääketutkimuksen päivä 9.12. - tule webinaariin kuuntelemaan uusimmat tiedekunnan tutkimuksesta ja opetuksesta!

Tänä vuonna Helsingin yliopiston farmasian tiedekunnan jo perinteiseksi käynyt lääketutkimuksen päivä tarjoaa mahdollisuuden tutustua tiedekunnan tutkimuksen ja opetuksen uusimpiin tuuliin vaikka kotisohvalta.

Tule mukaan 9. joulukuuta kello 9–11 webinaariin kuuntelemaan uusinta uutta farmasian tiedekunnasta! Tarjolla on tietoa yhdistetyn todellisuuden käytöstä opetuksessa, nanolääkkeistä, imusuoniston merkityksestä ja lääkkeenkehityksen ympäristönäkökulmista sekä maailmanlaajuisesti ainutlaatuisen farmasian kestävän kehityksen professuurin perustamisesta tiedekuntaan.

OHJELMA 9.12. kello 9–11

Aloitussanat, Jari Yli-Kauhaluoma, professori, varadekaani
Yhdistetty todellisuus (Mixed Reality) avaa uuden maailman oppia farmasian laboratoriotaitoja! Mia Sivén, yliopistonlehtori
Nanolääkkeiden nykytilanne ja tulevaisuuden haasteet, Tapani Viitala, yliopistonlehtori
The rediscovery of the lymphatic system, apulaisprofessori Michael Jeltsch
Pintaa syvemmälle – ympäristönäkökulmat mukaan lääkkeenkehitykseen, apulaisprofessori (1.1.2021 alkaen) Tiina Sikanen
Varainhankinta kestävän kehityksen professuuria varten, dekaani Jouni Hirvonen

Seuraa esityksiä Tiedekulman livelähetyksessä kello 9 alkaen!

Editystallenteet:
Mia Siven