Osa yliopiston tietotekniikkapalveluista on myös yliopiston ulkopuolisten organisaatioiden käytettävissä. Palvelut ovat tällöin yleensä maksullisia. Hinnoittelussa noudatetaan kulloinkin voimassa olevaa hinnastoa, joka löytyy tältä sivulta.
Hinnat 1.1.2015 alkaen
Hinta ilman alv | |||
Henkilötyö | |||
Konsultointityö | 221,00 | €/h | |
Tietojärjestelmäprojektien hallinta | 221,00 | €/h | |
Ohjelmistokehitys | 168,00 | €/h | |
Sovellusylläpito | 168,00 | €/h | |
Asiantuntijatyö | 168,00 | €/h | |
Toteutustyö | 129,00 | €/h | |
Palvelinylläpito | |||
Käyttöjärjestelmäylläpito | 120,00 | €/palvelin/kk | |
Laitteistokapasiteetti | |||
kukin 0,5 GHz (CPU-ydin) | 7,00 | €/0,5GHz/kk | |
lisä-Gt (muisti) | 8,50 | €/Gt/kk | |
varmuuskopioimaton, hitaampi | 1,50 | €/Gt/v | |
varmuuskopioimaton, nopeampi | 2,50 | €/Gt/v | |
Sähköposti | |||
Postimaksu, sisältää 1 Gt postilaatikon | 8,00 | €/kk | |
Tallennustila | |||
Sähköposti | 10,00 | €/Gt/v | |
Henkilökohtainen tallennustila | 5,00 | €/Gt/v | |
Ryhmätallennustila | 50,00 | €/10 Gt/v | |
Tietotekniikan opetustilat ja tietotekniikan työskentelytilat | 30,00 | €/kone/pv | |
0,5 pv on aikaväli klo 8-12 tai 12-17 | 20,00 | €/kone/0,5 pv | |
Palvelu on käytettävissä työpäivisin klo 8-17. Veloitus perustuu varatun tilan koko konekapasiteettiin. | |||
Käyttäjätunnus - käyttölupa | 30,00 | €/tunnus/v | |
Verkkoliittymä | |||
Liittymän perustaminen | 59,00 | € | |
Vuosimaksu | 97,00 | €/v | |
Langaton verkko | |||
Liittymän perustaminen | 150,00 | €/tukiasema | |
Vuosimaksu | 500,00 | €/tukiasema/v | |
Työasemapalvelu | 573,00 | €/työasema/v |
Tuki helpdeskin kautta sisältyy palveluun ja on asiakkaalle maksutonta.
Tuen varallaolo:
Asiakkaan kanssa on etukäteen sovittu, että tietotekniikkakeskuksen työntekijä on tarvittaessa tavoitettavissa ohi helpdeskin. Tällaisesta varallaoloajasta veloitetaan 50% hinnaston mukaisesta työn tuntihinnasta. Toteutuneesta työstä laskutetaan hinnaston mukaisen työn tuntihinta.
Tuen läsnäolo:
Asiakkaan kanssa on etukäteen sovittu, että tietotekniikkakeskuksen työntekijä on läsnä asiakkaan tilaisuudessa. Tällöin työstä laskutetaan täysi hinta koko läsnäoloajalta. Asiakas vastaa lisäksi työn lisäkuluista tietotekniikkakeskuksen hinnaston mukaisesti. Lisäkuluja voivat aiheuttaa esimerkiksi työn jatkuminen säännöllisen työajan ulkopuolella (lisä- ja ylityö, viikonloppuna tehty työ), mahdolliset matkakustannukset tai päivärahat.
Toimitus- ja matkakulut veloitetaan erikseen.
Ilta- ja lauantaityöt +50%, sunnuntaityöt +100%.
Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero
Palveluiden toimittamisessa noudatetaan Julkisen sektorin IT-hankintojen JIT 2015-sopimusehtoja.