Vaikuttaminen

Helsingin yliopiston kestävyystieteen instituutti HELSUS vaikuttaa välittämällä tietoa yhteiskunnallisen päätöksenteon tueksi, tukemalla tiedeyhteisön ja yhteiskunnan välistä dialogia, sekä edistämällä tieteeseen perustuvan tiedon roolia yhteiskunnassa.

HELSUS julkaisee politiikkasuositusten Policy Brief -sarjaa, toimii yhteistyössä useiden julkisen ja yksityisen sektorin toimijoiden kanssa, järjestää yhteiskunnalliseen keskusteluun liittyviä tapahtumia, sekä rahoittaa yhteiskunnallista vuorovaikutusta ja kestävyystieteen tutkimusta Helsingin yliopistossa.

Aktiivisen yhteistyön lisäksi HELSUS järjestää omia tapahtumia ja tarjoaa rahoitusta tutkijoille ja tutkimusryhmille. HELSUS-tutkijat osallistuvat aktiivisesti kestävyysaiheiseen keskusteluun.

Blogit