Uutiskirjeet

Tilaa Helsingin yliopiston uutiskirje ja pysyt ajan tasalla uusimmista ja puhutuimmista tiedeuutisista ja tapahtumista. Voit valita yhden kirjeen tai tilata vaikka kaikki. Sisältöjä saat räätälöityä omien kiinnostuksen kohteidesi mukaan.
Uutiskirjeet tiedeteemoista

Helsingin yliopiston uutiskirjeet tarjoavat tuoreimmat tutkimusuutiset sinua kiinnostavista teemoista.

Valitse joko yleinen tiedeuutiskirje tai kirje, jonka aiheena on: kestävyys, terveys, koulutus ja oppiminen, yhteiskunta tai ihmisten teknologia. Viimeksi mainittua lukuun ottamatta uutiskirjeet ovat suomenkielisiä, ja kutakin julkaistaan muutamia kertoja vuodessa.

Hakeminen ja opiskelu

Opinto-ohjaajien ja aineenopettajien uutiskirje

Uutiskirjeessä saat ajankohtaista tietoa Helsingin yliopiston koulutustarjonnasta, hakuajoista Helsingin yliopiston koulutusohjelmiin sekä hakijoille suunnatusta tapahtumista ja muista palveluista. Uutiskirje ilmestyy noin kerran kuukaudessa.

Hakijauutisia -uutiskirje

Oletko kiinnostunut saamaan tietoa Helsingin yliopiston suomen- ja ruotsinkielisiin kandi- ja maisteriohjelmiin hakemisesta sekä niissä opiskelusta? Tilaa hakijapalveluiden uutiskirje sähköpostiisi.

Tiedekulma

Tilaa Tiedekulman uutiskirje ja tiedät ensimmäisten joukossa, mitä tapahtuu ja millaista ohjelmaa kaikille avoimeen tieteen näyteikkunaan on tulossa.

Tiedekasvatus

Tilaa tiedekasvatuksen uutiskirje ja seuraa Helsingin yliopiston tiedekasvatustoiminnan ajankohtaisia uutisia ja kurssitarjontaa. Tiedekasvatus tarjoaa ohjelmaa lapsille ja nuorille ja tukea opettajille. Katso näyte Tiedekasvatuksen uutiskirjeestä.

ThinkLetter alumnille

Viimeisimmät yliopiston uutiset ja tapahtumat alumneille 10 kertaa vuodessa suomeksi ja ruotsiksi tai 6 kertaa englanniksi. ThinkLetter Alumnin saa rekisteröityessään alumniksi.

Kansalliskirjaston uutiskirjeet

Kansalliskirjaston uutiskirje

Tämä uutiskirje kokoaa yhteen tärkeimmät uutiset sekä kaikille avoimet kulttuuritapahtumat ja näyttelyt.

Kansalliskirjaston uutiskirje kirjasto-, arkisto- ja museoammattilaisille

Uutiskirje kokoaa yhteen ammattilaisille suunnatut uutiset, tapahtumat ja koulutustilaisuudet. Uutiskirje uudistui syyskuussa 2021.

Kansalliskirjaston uutiskirje tutkijoille

Kansalliskirjaston aineistoja hyödyntäville tutkijoille suunnattu täysin uusi uutiskirje kokoaa yhteen tärkeimmät uutiset ja tapahtumat.

Aiemmin ilmestyneet uutiskirjeet löydät täältä.