Ovet auki avoimeen!

Infowebinaari käynnistyy avoimen yliopistoin uuden lukuvuoden 29.8.2024 klo 17.00.

Tervetuloa osallistumaan Ovet auki avoimeen -infowebinaariin 29.8.2024!

Avoimen yliopiston lukuvuoden 2024-2025 käynnistää torstaina 29.8.2024 klo 17.00-18.00 verkossa toteutettava infotapahtuma.

Kiinnostaisiko avoimessa yliopistossa opiskelu sinua, mutta et tiedä, kuinka ilmoittautua mukaan tai mistä ja miten etsiä tarjonnassa olevia kursseja? Haluaisitko kuulla muita hyödyllisiä vinkkejä opintojen alkutaipaleelle? Tai kiinnostaako sinua tutkintotavoitteinen opiskelu ja tieto avoimen yliopiston väylähausta?

Tervetuloa mukaan osallistumaan Ovet auki avoimeen! infowebinaariin, joka toteutetaan Zoom-videoviestintäpalvelun kautta.

Tarkempi ohjelma julkaistaan viimeistään elokuussa 2024.

Tilaisuus on interaktiivinen ja osallistujien on mahdollista esittää kysymyksiä sen aikana. Kysymyksiin on mukana vastaamassa avoimen yliopiston koulutusasiantuntijoita ja opintoneuvojia sekä Helsingin yliopiston hakuneuvojia. Webinaari toteutetaan suomeksi.

Tapahtuman osallistumislinkki julkaistaan tällä sivulla viimeistään 27.8.2024.
Tapahtuman tiedotusta voit seurata myös klikkaamalla itsesi osallistujaksi Facebook-tapahtumaan (linkki tulossa).

Infotapahtuma on yleisluontoinen, joten tiettyjä opintoja/koulutusohjelmaa koskeviin kysymyksiin saat parhaiten vastauksen olemalla yhteydessä suoraan opintoneuvontaamme. Infossa ei anneta tieteenalakohtaista opinto-ohjausta.

Jos et ole ennen käyttänyt Zoomia, löydät tekniset ohjeet Zoom-tapahtumaan osallistumiseen yliopiston HelpDeskin sivuilta.

Löydät lisätietoa aiheista näiden linkkien kautta:

Seikkaile virtuaalisella infopolulla

Miten löytää kiinnostavimmat kurssit Helsingin yliopiston avoimen yliopiston tarjonnasta? Haluaisitko tutustua makupaloihin opinnoistamme, saada opiskeluteemaisia vinkkejä tai kuulla aikuiskoulutustuen tarjoamista mahdollisuuksista?

Virtuaalinen infopolku kutsuu sinut interaktiiviselle seikkailulle avoimien yliopisto-opintojen maailmaan. Tervetuloa tiedon äärelle! Polulta saat opastusta käytännön asioissa ja inspiraatiota oman opintopolkusi rakentamiseen.

Polun sisältöjä pääset tutkimaan napauttamalla interaktiivisia painikkeita polun eri kohdissa. Voit pysähtyä tutustumaan tarkemmin juuri sinua kiinnostaviin sisältöihin. Osa polun linkeistä avautuu uuteen välilehteen vieden sinut esimerkiksi verkkosivuillemme. Välilehden sulkemalla pääset takaisin polulle. Kunkin pysähdyspaikan ympärille on koottu kyseisen teeman mukaisia sisältöjä. Infopolku toimii parhaiten tietokoneella tai tabletilla.

Hyppää infopolulle tämän linkin kautta. (Linkki avautuu uuteen välilehteen.)

Infopolun sisällöt löytyvät myös kaikille saavutettavassa muodossa tekstivastineena.

Kuva: Wilma Hurskainen